بتن آریانا

آرملات

آرملات
06
شهريور
1398
آرملات یک لایه بتن سخت کننده که از بهترین سنگدانه های معدنی تشکیل شده و در مقابل هرگونه فشار مقاوم است.

 از یک کفپوش با ویژگی های مناسب چه انتظاراتی دارید؟ آیا هنگامی که به کف سازی فکر می کنید به دنبال کفپوشی هستید که بتواند کیفیت بالایی را ارائه دهد؟ اما کفپوشی که انتخاب می کنید باید در عین با کیفیت بودن، برای شما با صرفه نیز باشد. ما به شما کفپوش آرملات را پیشنهاد می کنیم. اگر می خواهید به یک کفپوش با صرفه و با کیفیت بالا و مقاوم دست پیدا کنید حتما باید سری به سایت بتن آریانا بزنید. در این سایت هر نوع محصولی که بخواهید یافت می شود. همکاران ما در تلاش اند تا بهترین محصول را در خدمت شما قرار دهند.

کفپوش آرملات چیست؟

کفپوش آرملات یک لایه بتن سخت کننده است که از بهترین سنگدانه های معدنی می باشد که در مقابل هرگونه فشار مقاوم است. در این محصول با استفاده از رنگ های مختلف و شکل های متفاوت می توان کفپوش تزئینی نیز استفاده کرد.

کفپوش آرملات چیست؟

آرملات در چه فضاهایی به کار می رود؟

از کف سازی آرملات بیشتر در محل های صنعتی، تعمیرگاه ها، انبار ها و محل هایی که حمل و نقل و ترافیک سنگینی دارند بیشتر استفاده می شود. به طور کلی آرملات با هزینه کمتر از سایر کفپوش ها به ما این اجازه را می دهد که آن را جایگزین کفپوش های قدیمی کنیم.

حال که به آشنایی نسبی با این محصول دست یافتیم بهتر است از ویژگی ها و کاربرد های آن نیز به آگاهی برسیم. آگاهی داشتن از ویژگی می تواند دلیل استفاده از آن را به ما بگوید و ما بدانیم این محصول در گذر زمان چه نقشی در زندگی دارد. اگر به دنبال یک فهرست کامل از ویژگی ها و کاربرد های آرملات هستید به شما پیشنهاد می کنیم که به سایت بتن اریانا مراجعه فرمایید تا با کسب دانش مورد نظر در این زمینه تصمیم بهتری را اتخاذ کنید.

ویژگی ها و کاربردهای آرملات

شاید مهم ترین ویژگی آرملات مقاومت بالای آن در برابر سایش باشد. این کفپوش در مقابل هرگونه سایش مقاوم است و دارای سطحی فوق العاده محکم می باشد. همچنین این کفپوش قابلیت ضد آب بودن، مقاومت در برابر انجماد و ذوب شدن و مقاومت بسیار بالا در برابر مواد شیمیایی را نیز دارا می باشد. این موارد هر کدام از مزایای این محصول می باشند که او را از دیگر محصولات برتری داده است و آن را به یک محصول خاص تبدیل کرده است.

اما اگر صحبت از کاربرد های این محصول به میدان بیاید، می توانیم برای شما چندین مثال بزنیم تا از نقش پر رنگ آن در دنیای اطراف بیشتر آشنا شویم.

آرملات برای انواع کف سازی ها مثل: کشتارگاه ها، سردخانه ها، کف سازی کارخانه های صنعتی، پارکینگ ها و انبارها و فضاهای گوناگون دیگری استفاده می شود. این موارد ذکر شده تنها گوشه ای از کاربردهای این محصول خارق العاده می باشد. اگر کمی از دنیای درون خود فاصله بگیریم و نوع نگاه خود را جهانی تر سازیم، مشاهده خواهید کرد که علم و تکنولوژی این محصول تا سرتاسر جهان راه یافته و در بزرگترین کشور ها نیز از آن به عنوان یک محصول بسیار پر مصرف یاد می کنند. شاید با همه این تفاصیل چیزی که برای مصرف کننده مهم باشد و در نوع انتخاب شما تاثیر بگذارد قیمت یک محصول باشد.

هزینه و قیمت آرملات تابع از چند نکته است

هزینه و قیمت آرملات تابع از چند نکته است. برای مثال موقعیت کفپوش می توانید در قیمت تاثیر بگذارد. از آنجا که برای اجرای این محصول نیاز به یک زمین هموار داریم، وجود هرگونه پستی و بلندی باعث دشوار تر شدن کار ما می شود.

باید بدانید که برای برآورد کردن قیمت آرملات به فضای مورد استفاده آن توجه کرد. قیمت آرملات با متر مربع محاسبه می شود. پس دانستیم که قیمت این محصول چگونه محاسبه می شود و تابع چه نکات و عواملی است.

اکنون شاید برایتان جالب باشد که بدانید برای ساختن آرملات از چه چیز هایی استفاده می کنند؟ شاید این سوال برایتان پیش بیاید که دلیل این همه استحکام و مقاومت و کارایی چه چیزی می تواند باشد؟ برای دستیابی به این پاسخ ها لازم است از سایت بتن آریانا دیدن فرمایید تا به پاسخ سوالات خود برسید. زیرا در این سایت همکاران ما به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالاتتان هستند.

مواد تشکیل دهنده آرملات

به کارگیری از بهترین سنگدانه های معدنی باعث شده تا مقاومت این محصول بسیار بسیار بالا برود و در مقابل هر فشاری مقاومت کند. استفاده از یک لایه بتن سخت کننده در ساخت آرملات این قدرت را به این محصول می دهد تا مقاومت خود را در برابر عوامل مخرب نشان دهد. یکی دیگر از دلایل مقاومت سطحی بالا آرملات، به دلیل استفاده پودر بتن یا همان پودر سخت کننده در آن است. این پودر مقاومت سطحی را در محصول افزایش داده و دلیل اصلی محکم بودن آرملات می باشد.

مواد تشکیل دهنده آرملات

اما چندین نکته که دانستن آنها به بهبود انتخاب و بالا رفتن کیفیت کارتان کمک می کند:

اگر کفپوش آرملات به درستی اجرا شود عمری بالای 100 سال برای آن تخمین زده شده و تا مدت طولانی آسوده خاطر خواهید شد. از طرفی این محصول علاوه بر ویژگی های باطنی بسیار قوی دارای طرح و رنگ های بسیار فوق العاده نیز می باشد که این نیز یکی دیگر از مواردی است که می تواند ما را برای طولانی مدت راضی نگه دارد.

نکته دیگر درباره رعایت ایمنی در این کار است. سعی کنید از تماس مستقیم دست و اعضای بدنتان با این محصول بپرهیزید. اگر هنگام مشغول این کار می باشید بهتر است جلوی چشمان خود را طوری بپوشانید که دود حاصل از مواد شیمیایی به چشمانتان نرسد.

در صورت برخورد بلافاصله به پزشک مراجعه کنید. در غیر این صورت عوارض بدی از این کار برایتان باقی می ماند.هم اکنون شما با اطلاعاتی که از آرملات کسب کردید می توانید از آن بهره ببرید. اما بهتر است قبل از اینکه انتخاب خود را انجام دهید به دایره اطلاعاتی بزرگتری دست پیدا کنید. این دایره اطلاعات درباره آرملات فقط و فقط از سایت بتن آریانا به دست می آید. شما می توانید از اوقات خود لذت ببرید و فقط با یک کلیک سفر به دنیایی از اطلاعات را تجربه کنید. همکاران ما آماده هستند تا بهترین مشاوره ها را در اختیارتان قرار دهند تا یک انتخاب مطمئن را انجام دهید. پس موفقیت های شما به نوع انتخاب هایتان بستگی دارد. آرملات را از سایت بتن آریانا بخواهید.